See on Scoop.itAlmere Smart Society

De Sociale Media is een informatieplatform gericht op inbound marketing, social media en sociale netwerken.

Almere’s insight:

Leuke bijdrage Edwin, Zo jij weet observeer ik je nu al 15 jaar. Helaas heb ik je nog nooit kunnen betrappen op iets gratis doen, noch gratis kennis delen. De ‘drukte’ die je nu maakt is in elk geval niet op jou van toepassing. Ik hoef mij dan ook niet af te vragen waar jouw aversie tegen gratis vandaan komt,.. Jij bent veel te zakelijk en commercieel ingesteld, gratis vind jij vies.

Ik niet! Ik ben het dan ook volledig eens met Nannette Verschoor hierboven. Ik denk bovendien dat je altijd geld kunt verdienen als je maar scherp genoeg bent in het onderscheid maken tussen gratis en betaalt. In jouw geval zou ik mij scherp richten op betaald, in mijn geval richt ik mij op gratis. Als er voor jou niet voldoende betaald werk is moet kantelen oid en je richten op die dingen die wel geld opleveren. Maar liever niet gaan roepen dat gratis kennis delen ongezond is. Heel veel mensen en hele werelddelen zijn van gratis kennis delen afhankelijk.

See on desocialemedia.nl