Het is weer die tijd van het jaar: tijd voor kerstdiner met je racistische PVV-oom. Sla hem om de oren met deze zeven feiten over de vluchtelingencrisis. Mythe: Nederland wordt overspoeld met vluch…

Sourced through Scoop.it from: publieketribune.net

Het spijt mij zeer Renema, in je eerste zin is het al raak. ‘Het is weer die tijd van het jaar: tijd voor kerstdiner met je racistische PVV-oom.’ Ik ben ook oom en ik stem PVV. Ik voel mij aangesproken. Helaas voor jou ben ik geen racist, maar jij Renema, laadt die verdenking op mij. Aldus is mijn goede voornemen richting 2016: ‪#‎Kerstgedachte‬ Ik heb besloten dat iedereen die mij nog ‪#‎racist‬ noemt omdat ik ‪#‎PVV‬ stem, direct weg te zetten als ‪#‎NSB‬-er en ‪#‎landverrader‬. Jij, Renema, bent een vuile NSB-er cq landverrader. BASTA!

